Kormányablakokban is intézhetőek az adóügyek
Pest megyében január elejétől már négy Kormányablakban is intézhetik adóügyeiket az érintettek. A NAV munkatársai a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és a szobi Kormányablakokban lesznek elérhetőek.
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2017 telétől Budapesten a Dózsa György útra költöztette központi ügyfélszolgálatát, de megmaradtak a váci, szigetszentmiklósi, ráckevei, nagykátai, gödöllői, érdi, dabasi és ceglédi kirendeltségek. Ezek mellett 2018. január 2-tól már Gyálon, Pilisvörösváron, Szentendrés, Szobon is várja az ügyfeleit a helyi Kormányablakokban a NAV munkatársa.
Az adóügyek intézése a Kormányablakok nyitvatartásától eltérőek.
A nyitvatartásról és a részletes tájékoztatóról IDE KATTINTVA tájékozódhat.